By

„Pierwsze słowo, jakie nasuwa mi się na świeżo po przeczytaniu książki, to “case study”. Ta książka aż kipi od przykładów, kejsów, które autorzy rozkładają na czynniki pierwsze – a których bardzo często brakuje w różnych publikacjach” – pisze Paulina Wiktorska w recenzji naszej książki opublikowanej na blogu Blogreklamowy.com.

„Widać doświadczenie i profesjonalizm. Zarówno w analizie kejsów, jaką autorzy prowadzą nas przez kolejne rozdziały, jak również w słowach, jakimi się posługują. Z całej książki najbardziej do gustu przypadł mi rozdział ze sloganami. Równie obficie zapełniony przykładami” – dodaje autorka recenzji, wskazując także, czego w poradniku jej zabrakło.

Zapraszamy do przeczytania kompletnej recenzji:

blok reklamowy logo

Zobacz kolejne posty

"Muszę przyznać, że jak na tak cienką pozycję (208 stron), zakres przedstawionego materiału jest...

"Książka jest pozbawiona suchych informacji i bezbarwnych opisów. Cała serwowana wiedza poparta...

"Rady praktyków zawsze są cenne, zwłaszcza dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w jakiejś...