NEWSLETTERY
NAPISZ DO KLIENTA!

Sztuka pisania listów odżyła w internecie pod postacią e-maili. Dobry newsletter to wyjątkowo skuteczny sposób na komunikację z Klientem i reklamę swoich usług. Na pierwszy rzut oka stworzenie newslettera wydaje się banalne. Tymczasem zachowanie reguł komunikacji, perswazji i przejrzystości treści, która nie wyląduje w spamie, zwykle sprawia firmom wiele problemów.

a) Możesz to zignorować i wysyłać newslettery na chybił-trafił albo…

b) Skorzystać z naszego doświadczenia i napisać list, który Twój potencjalny Klient przeczyta z przyjemnością.

Profesjonalny newsletter może zdziałać cuda. 

  • zachęci do skorzystania z Twojej usługi lub zakupu produktu,
  • wygeneruje większy ruch na Twojej stronie WWW,
  • zacieśni Twoje więzi z Klientami,
  • zwróci uwagę Twoich dawnych Klientów i przypomni im o Twojej firmie.

Kto dziś pisze listy? Ten, kto umie!