By

„Muszę przyznać, że jak na tak cienką pozycję (208 stron), zakres przedstawionego materiału jest spory. Bo w osobnych rozdziałach omówiono copywriting: prasowy, radiowy i telewizyjny, internetowy i ten stosowany w mediach społecznościowych. Ponadto autorzy poruszyli takie zagadnienia, jak slogany i naming. Wszystko podane w sposób rzetelny, konkretny, przejrzysty. Jest sporo przykładów i ćwiczeń (jedno z nich – polegające na wcieleniu się w rolę administratora profilu na Twitterze śląskiej restauracji Kluseczek – szczególnie mnie urzekło)” – pisze Gosia Zimniak na Blogu Freelancerki.

Nawet dla wprawnego copywritera presja napisania działającego jak magnes pierwszego zdania potrafi czasami spowodować niezłą blokadę twórczą. O tym można przeczytać w rozdziale: Od idei do realizacji. Jak tworzyć teksty, które sprzedają? No, właśnie, jak? – odpowiedź na to pytanie to druga ważna kwestia zaprzątająca głowę copywriterów.

Copywriting. Jak sprzedawać słowem – recenzja (a także mnóstwo innych ciekawych rzeczy) do przeczytania w całości tutaj:

Copywriting. Jak sprzedawać słowem - recenzja

Zobacz kolejne posty

"Książka jest pozbawiona suchych informacji i bezbarwnych opisów. Cała serwowana wiedza poparta...

"Pierwsze słowo, jakie nasuwa mi się na świeżo po przeczytaniu książki, to “case study”. Ta książka...

"Rady praktyków zawsze są cenne, zwłaszcza dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w jakiejś...

Jeden komentarz
 
  1. Monika 31 sierpnia 2016 at 12:13

    Copiwriting jak sprzedawać słowem to wartościowa pozycja. Najbardziej spodobał mi się rozdział dotyczący mediów społecznościowych.

Komentarze zablokowane