„Muszę przyznać, że jak na tak cienką pozycję (208 stron), zakres przedstawionego materiału jest spory. Bo w osobnych rozdziałach omówiono copywriting: prasowy, radiowy i telewizyjny, internetowy i ten stosowany w mediach społecznościowych. Ponadto autorzy poruszyli takie zagadnienia, jak slogany i naming. Wszystko podane w sposób rzetelny, konkretny, przejrzysty. Jest sporo przykładów i ćwiczeń (jedno z nich – polegające na wcieleniu się w rolę administratora profilu na Twitterze śląskiej restauracji Kluseczek – szczególnie mnie urzekło)” – pisze Gosia Zimniak na Blogu Freelancerki.
Nawet dla wprawnego copywritera presja napisania działającego jak magnes pierwszego zdania potrafi czasami spowodować niezłą blokadę twórczą. O tym można przeczytać w rozdziale: Od idei do realizacji. Jak tworzyć teksty, które sprzedają? No, właśnie, jak? – odpowiedź na to pytanie to druga ważna kwestia zaprzątająca głowę copywriterów.
Copywriting. Jak sprzedawać słowem – recenzja (a także mnóstwo innych ciekawych rzeczy) do przeczytania w całości tutaj:
Jeden komentarz