By

Rady praktyków zawsze są cenne, zwłaszcza dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w jakiejś dziedzinie czy zawodzie. Wszyscy początkujący copywriterzy powinni zatem sięgnąć po książkę „Copywriting. Jak sprzedawać słowem” – pisze Katarzyna Stec w recenzji naszej książki umieszczonej na blogu Książki na czasie„.

Autorka dodaje również: „Suchych informacji praktycznie w tej książce nie ma. Cała serwowana wiedza poparta jest bowiem licznymi przykładami, które intensyfikują przekaz, pokazując, dlaczego coś się sprzedało lub nie i dlaczego może się sprzedać lub nie. Liczne wskazówki również pozwalają spojrzeć inaczej na dany komunikat. Warto je sobie przyswoić”.

Za pozytywną opinię dziękujemy i wypatrujemy kolejnych recenzji.

Jednocześnie zapraszamy na bloga:

ksiażki na czasie

Zobacz kolejne posty

"Muszę przyznać, że jak na tak cienką pozycję (208 stron), zakres przedstawionego materiału jest...

"Książka jest pozbawiona suchych informacji i bezbarwnych opisów. Cała serwowana wiedza poparta...

"Pierwsze słowo, jakie nasuwa mi się na świeżo po przeczytaniu książki, to “case study”. Ta książka...

Skomentuj


*