By

„Książka jest pozbawiona suchych informacji i bezbarwnych opisów. Cała serwowana wiedza poparta jest ogromną ilością przykładów, które intensyfikują przekaz. Liczne wskazówki zamieszczone przez autorów pozwalają w odmienny sposób spojrzeć na wybrane treści. Warto je spisać, zapamiętać i stosować w codziennej pracy” – czytamy w recenzji naszej książki na blogu agencji Kingdom of Heaven.

Słowo ma ogromną siłę, wartość ponadczasową. Dorota Jędrzejewska i Rafał Niemczyk w swojej książce o copywritingu pokazują, jak wykorzystywać tę siłę w różnych mediach, by zawsze osiągać zamierzone rezultaty. Dzięki temu, że porusza ona kwestię pisania w różnych aspektach (prasa, SEO, copywriting w Internecie, radiu, telewizji) może mieć liczne grono odbiorców.

Cała recenzja do przeczytania tutaj:

KofH-logo

Zobacz kolejne posty

"Muszę przyznać, że jak na tak cienką pozycję (208 stron), zakres przedstawionego materiału jest...

"Pierwsze słowo, jakie nasuwa mi się na świeżo po przeczytaniu książki, to “case study”. Ta książka...

"Rady praktyków zawsze są cenne, zwłaszcza dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w jakiejś...