CENNIK

Trudno stworzyć sztywny cennik prac wykonywanych przez copywritera. Ostateczny koszt każdego zlecenia uzależniony jest bowiem od czasu, który poświęcamy na jego wykonanie.

Zlecenia są różne. Niektóre wymagają uprzedniego rozeznania w eksperckiej wiedzy z branży Klienta i samodzielnego zgromadzenia materiałów, przy innych mamy możliwość pracy na dostarczonym nam  materiale, dzięki czemu czas wykonania zlecenia automatycznie się kurczy. Zmniejsza się zatem i cena.

Uprzedzając wątpliwości naszych Klientów („ile to może mniej więcej kosztować?”), postanowiliśmy stworzyć orientacyjny cennik, zaznaczając przy tym, że ceny mogą się zmniejszyć lub zwiększyć w zależności od indywidualnego charakteru zlecenia. Przypominamy również, że na finalny koszt za tekst składa się nie tylko na sam proces pisania, ale i ewentualne pozyskanie materiałów, prześledzenie działań konkurencji, stworzenie koncepcji oraz koszty prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

 

Cennik copywriting

 

Teksty reklamowe (za maksymalnie 1800 znaków): 250 zł + VAT (teksty na strony WWW, ulotki, artykuły sponsorowane, teksty do folderów, newsletterów itd.)

Teksty reklamowe specjalistyczne i techniczne (za maksymalnie 1800 znaków): 350 zł + VAT

Przeciętna strona internetowa „mieści się” na mniej więcej 5 stronach po 1800 znaków. To oczywiście nie jest reguła. Istnieją strony bardzo minimalistyczne „tekstowo”, jak i mocno rozbudowane.

Hasła reklamowe (akceptacja po pierwszej serii): 700 zł + VAT (seria oznacza 6 oddzielnych propozycji, za każdą następną serię do ceny doliczamy 250 zł)

Naming wyceniamy indywidualnie

Dopuszczamy możliwość negocjacji i upustów, szczególnie przy dużych zleceniach, zleceniach długofalowych (jako regularne „wsparcie tekstowe” dla firmy) lub pracach wykonywanych dla małych, początkujących przedsiębiorstw. Wykonujemy również tzw. ekspresowe zlecenia, w ich przypadku jednak cena nieco rośnie.

 

Cennik redakcja i korekta

 

Redakcja kreatywna: 150 zł za 1 stronę rozliczeniową (maksymalnie 1800 znaków)

Na czym polega redakcja kreatywna? To proste! Przesyłasz nam swoje teksty, a my przerabiamy je w kreatywny, zgodny z zasadami dobrego copywritingu sposób. Dodajemy nagłówki, slogany i hasła. Przestawiamy akapity, by czytało się lepiej, skracamy je gdzieniegdzie, dopisujemy swoje treści, czyli najprościej mówiąc – „podkręcamy” teksty, które już posiadasz. Zachowujemy jednocześnie ich szkielet: koncepcję, sens i charakter. To doskonała opcja dla tych, którzy mają już niezłe treści, ale chcą je usprawnić.

Redakcja i korekta: do 89 zł za 1 stronę rozliczeniową (maksymalnie 1800 znaków)

Chcesz sprawdzić, czy napisane przez Ciebie teksty są poprawne pod względem gramatycznym, interpunkcyjnym i ortograficznym? Boisz się, że wkradły się w nie błędy? Skorzystaj z opcji „redakcja i korekta” – „wygładzimy” Twoje teksty i sprawimy, że Twoi klienci będą je czytać szybko i chętnie. 

 

Cennik blogi firmowe

 

Prowadzenie bloga firmowego: 750 zł za m-c

Cena obejmuje opracowanie i zamieszczenie na blogu 5-6 różnorodnych i unikalnych wpisów. Cena zmniejsza się lub zwiększa wraz z ustaloną przez zleceniodawcę ilością wpisów, a także jakością dostarczonych przez niego materiałów i jego indywidualnymi wymaganiami (np. unikalne opracowanie graficzne). Blogi techniczne oraz samo założenie bloga wyceniamy oddzielnie.

 

Cennik social media

 

Cena prowadzenia fan page’a jest chyba najbardziej kłopotliwa do ustalenia. Nie da się jej jednoznacznie z góry określić. Dobrze prowadzony fan page wymaga przygotowania indywidualnej, stworzonej specjalnie pod charakter i potrzeby marki koncepcji. Może to być koncepcja zupełnie minimalistyczna (jak na przykład firmowa strona na Facebooku miesięcznika Press) lub bardzo rozbudowana (oparta na indywidualnie przygotowanych grafikach, konkursach, aplikacjach, czyli wymagająca pracy dużego zespołu).

Nie ma jednego, uniwersalnego przepisu na dobrą firmową stronę na Facebooku. Możemy zaproponować wiele pomysłów – jedne będą mniej kosztowne, inne będą się wiązać z wyższą ceną. Zapraszamy do rozmów, negocjacji, wspólnego zastanowienia się nad indywidualnymi rozwiązaniami odpowiadającymi właściwym potrzebom firmy Klienta, a które będą realne dla jego portfela.

Oferujemy również obsługę firmowych kont na Twitterze, Pintereście i Instagramie. Posiadamy oddzielną, korzystną ofertę dla centrów handlowych.

 

Audyt treści

 

GRATIS!

Wszystkich, którzy zastanawiają się, czy teksty do ich materiałów marketingowych (strona WWW, ulotki, newsletter itd.) spełniają sprzedażowe funkcje, zapraszamy do skorzystania z usługi audytu treści. Prześlij nam adres swojej strony WWW lub plik tekstowy ze wszystkimi tekstami, których jakością się martwisz na adres biuro@textingstudio.pl. Przeanalizujemy Twoje materiały i przygotujemy indywidualny raport, z którego dowiesz się, czego brakuje w Twoich tekstach, co zmienić, co poprawić.