COPYWRITERZY
NIE OD PARADY

Szukasz specjalisty od pisania? Przydałby Ci się dobry copywriter? Nie umiesz poradzić sobie z tekstami na własnej stronie WWW? Halo, przecież my od tego jesteśmy! Zwarci i gotowi, aby słowem wypromować właśnie Twoją markę.

 

My czyli kto?

 

Firma stworzona przez niezależnych copywriterów, którzy lubią wyzwania, czują słowa i tworzą z nich skuteczne narzędzie reklamy. Młodych, ale z doświadczeniem. Nie pierwszych z brzegu freelancerów, ale fachowców, którzy na swoim koncie mają bestsellerową książkę.

Texting Studio współpracuje zarówno z lokalnymi przedsiębiorstwami, jak i dużymi firmami, wykonuje „słowną” robotę także dla agencji reklamowych. W naszym portfolio znajdziesz realizacje zarówno dla brokerów ubezpieczeniowych, różnorodnych firm usługowo-handlowych, szkoleniowo-doradczych czy remontowo-budowlanych, jak i producenta słodyczy, placówek edukacyjnych, architekta, malarki, galerii handlowej czy marki odzieży. Oni wszyscy nam zaufali i dziś zbierają plony. Teraz do wspólnego działania zachęcamy również Ciebie.

 

Dlaczego my?

 

Zadaniem każdego copywritera jest stworzenie dobrego tekstu, wypełnienie nim strony internetowej, broszury czy bloga. My do tego typu „normalnej” pracy dokładamy niestandardowe myślenie.

To kreatywność pozwala nam pisać bardziej atrakcyjnie, nieszablonowo i skuteczniej. Podobnie jak Ty mamy powyżej uszu wytartych sloganów i nachalnych marketingowych bajerów. Stawiamy na innowacyjność, konkret i strategiczne podejście. Preferujemy przemyślany copywriting z wyobraźnią, który okaże się niezawodnym składnikiem każdej skutecznej kampanii.

Rafał Niemczyk copywriter

Rafał Niemczyk, dyplomowany dziennikarz publikujący w czasopismach kulturalnych, sportowych i lifestyle’owych, przygodę z copywritingiem rozpoczął od custom publishingu. Tworząc materiały promocyjne dla magazynu gospodarczo-ekonomicznego „Strefa”, zaprawił się w reklamowym fachu. Teraz potrafi jasno opisać słowami nawet najbardziej skomplikowane zjawiska. Specjalizuje się w ostrej jak brzytwa frazie.

Współautor książki pt. „Copywriting. Jak sprzedawać słowem” , dostępnej w księgarniach od października 2013.

Poradnik jest sprzedażowym hitem – przez wiele miesięcy utrzymywał się
w Top 10 marketingowych bestsellerów Empiku.

copywriter książka

 

Czego jeszcze potrzebujesz?

 

Szukasz dobrych grafik? Chcesz odnowić stronę internetową? Chciałbyś, by Twoja firma promowała się na Facebooku? Brakuje Ci pomysłu na reklamę? Jesteśmy po to, by Ci pomóc! Podczas długoletniej pracy w reklamie zbudowaliśmy integralną sieć kontaktów. Wśród naszych współpracowników znajdują się graficy z wyobraźnią, świetni projektanci i zdolni programiści. Wspólnie jesteśmy w stanie sprostać Twoim wyzwaniom, zrealizować kompleksowe zlecenia, dać się ponieść reklamowej fantazji na każdym kanale i na różne sposoby.

Pełni zapału i pomysłów czekamy na Twoją wiadomość. Kontakt <klik!>