NAMING I SLOGANY
ZRÓB TO DOBRZE!

Naming i slogany – nawet nie wiesz jak często te dwa niby niepozorne elementy marketingu decydują o sukcesie firmy lub… o jej porażce. Sprawny slogan potrafi udźwignąć całą kampanię reklamową, trwale zapisać się w pamięci Klienta, tym samym czyniąc produkt z miejsca rozpoznawalnym i przyjaźnie odbieranym. Z kolei dobra nazwa to marka sama w sobie – z miejsca budzi pozytywne skojarzenia i ciężko, choć niezauważalnie pracuje na korzyść produktu. A nazwa nietrafiona? No cóż… historia marketingu udowodniła już wiele razy, że z nietrafioną nazwą trudno zajść daleko.

„Pragnienie nie ma szans”, „No to Frugo!”, „Tyle świeżości i tylko dwie kalorie” – czy wiesz, jak wielki udział w kreowaniu pozytywnego wizerunku produktów miały te slogany? Czy zdajesz sobie sprawę, że nietrafiona, „byle jaka” nazwa okazała się przyczyną niepowodzenia już niejednej firmy?

Dobry slogan to skuteczny slogan, a skuteczny slogan to slogan, który wspomaga sprzedaż. Dobra nazwa to skuteczna nazwa, czyli taka, która przekłada się na sprzedażowe wyniki. Naprawdę chcesz to zbagatelizować?