"Rady praktyków zawsze są cenne, zwłaszcza dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w jakiejś dziedzinie czy zawodzie. Wszyscy początkujący copywriterzy powinni zatem sięgnąć po książkę „Copywriting. Jak sprzedawać słowem” - pisze Katarzyna Stec w recenzji naszej książki umieszczonej na blogu "Książki na czasie".

Emocje już opadły. Przyzwyczailiśmy się do życia w internecie, które obecnie stanowi totalnie prozaiczną część naszego dnia codziennego. Nawet najtwardsi komputerowi konserwatyści oswajają się z Facebookiem, zaawansowani „internetowi” dawno już rozgryźli inne portale społecznościowe, ilość blogów rośnie w ekspresowym...

W przypadku copywritera bardziej niż „efekt pierwszego zdania” liczy się efekt końcowy. Mimo pewnych analogii do dobrej literatury, których nie można zignorować, pierwsze zdanie tekstu reklamowego musi być jednak większym magnesem niż początek tekstu literackiego. W przypadku reklamy to sugestywność, oryginalność,...

Z przyjemnością i z dumą informujemy, że na księgarnianych półkach zadebiutowała nasza książka pt. „Copywriting. Jak sprzedawać słowem”. Poradnik ukazał się pod szyldem wydawnictwa Samo Sedno, a zawarta w nim treść powinna zainteresować zarówno początkujących copywriterów, adeptów kreatywnego pisania, jak i ludzi...

Kiedy byłam nieco młodsza, oglądając reklamy, zastanawiałam się, skąd w nich tyle stereotypów. Czy w agencjach nie pracują kreatywniejsi ludzie, którzy wymyśliliby coś ciekawszego niż lekarz dentysta zachwalający pastę do zębów lub kura domowa promująca proszek do prania? Dzisiaj sama zajmuję się reklamą i już się tak...

Są jeszcze na tym świecie wariaci, którzy wiążą swoje zawodowe życie z pisaniem. I chwała im za to, bo dobrych tekstów przecież nigdy za wiele. Zanim jednak nadejdzie ten moment, w którym młody adept pisania (czy to dziennikarz, czy copywriter) zacznie tworzyć naprawdę fajne treści, musi pokonać pierwszą przeszkodę –...